PIAMA

Voor deelnemers

Voor vragen of opmerkingen over het onderzoek, of het doorgeven van een verhuizing, kun je contact opnemen met piama@uu.nl.

Voor onderzoekers

Van succesvolle (internationale) samenwerking op wetenschappelijk gebied profiteren niet alleen alle deelnemende partijen, maar ook de wetenschap in het algemeen. Gegevens, verzameld in de loop der jaren in de PIAMA studie, hebben we gebruikt in diverse internationale samenwerkingsverbanden en dat heeft geleid tot veel nieuwe kennis. Meer weten? Bekijk onze publicaties.

Het PIAMA onderzoeksteam staat open voor initiatieven van externe onderzoekers of onderzoeksgroepen die gebruik willen maken van gegevens uit PIAMA voor specifieke onderzoeksvragen in samenwerkingsverbanden met het PIAMA onderzoeksteam of leden daarvan.

Geïnteresseerde onderzoekers kunnen met hun vragen of voorstel contact opnemen met één van de hoofdonderzoekers van PIAMA:

Universiteit Utrecht, afdeling IRAS:
Dr. Ulrike Gehring
Prof. dr. Roel Vermeulen

Universitair Medisch Centrum Groningen, afdeling Kinderlongziekten en Kinderallergologie:
Prof. dr. Gerard Koppelman
Dr. Judith Vonk

Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, Centrum voor Voeding, Preventie en Zorg:
Dr. Ir. Jolanda Boer